Mass Communication

Tuesday, September 13, 2005

شماره حدید فصلنامه پژوهش و سنجش منتشر شد

رسانه‌ها چگونه تأسيس و اداره مي‌شوند، چه قواعد و مقرراتي بر آنها حاكم است و در برنامه توسعه كشورها با توجه به قوانين و مقررات ملي و فراملي چه جايگاهي دارند؟ نظام عملكرد و نظارت‌هاي اجرايي بر فعاليت‌هاي توليد و پخش محصولات رسانه‌اي كدام است؟ اصحاب رسانه در پخش فرامرزي با چه چالش‌هاي حقوقي مواجه هستند؟ اخلاق رسانه‌اي از چه سخن مي‌گويد و رسانه‌ها در برابر حريم خصوصي افراد اعم از حقيقي و حقوقي چه مسئوليتي دارند؟ و پرسش‌هاي بسيار ديگر فصلنامه پژوهش و سنجش را بر آن داشت شماره 39 و 40 را به موضوع «رسانه و حقوق» اختصاص دهد.جزییات بیشتر