چالشهاي رسانههاي مكتوب در عصر ديجيتال؛
در عصر جديد كه به عصر ارتباطات معروف است، پيشرفت تكنولوژي و در نتيجهي آن، ظهور رسانههاي ارتباطي جديد باعث شده است كه رسانههاي مكتوب با تعريف جديدي روبرو شوند؛ به عقيدهي كارشناسان كاركرد مطبوعات، در عصر ديجيتال به ويژه، در عرصهي اطلاعرساني دچار دگرگوني شده و مخاطبان آن نيز تا حدودي نسبت به گذشته، كاهش يافته است و در واقع ايجاد خبرگزاريها و رسانههاي اينترنتي تا حدي نقش خبررساني روزنامهها را كمرنگ كرده است. ادامه
<< Home