Mass Communication

Saturday, February 12, 2005

تبليغ ناشيانه اثر عكس دارد

بعضى از شركت هاى تجارى تصور مى كنند كه بايد از هر فرصتى استفاده كنند و نام و نشان خود را تبليغ كنند. آنان اين كار را به حد افراط رسانده و گاهى اين تبليغات نه تنها باعث اعتلاى نام شركت آنها نمى شود بلكه نتيجه عكس مى دهد. تصورش را بكنيد قصد اصلى آنان اين است كه نام خود را به گوش حداكثر مخاطبان برسانند و خريداران را به مزيت ها و ويژگى هاى محصول خود آشنا كنند. اما در حقيقت موجب آزار آنان مى شوند. تحليلگران اين حوزه بارها نشان داده اندکامل