Mass Communication

Saturday, January 20, 2007

آموزش مدیریت تبلیغات اینترنتی

دوره آموزش مدیریت تبلیغات اینترنتی در زمستان 1385 در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. هدف دوره آشنایی با مفاهیم و کاربردهای تبلیغات اینترنتی بوده که در مدت 32 ساعت (8جلسه 4 ساعته) ارائه خواهد شد. علاوه بر كارگاه عملي، انواع تبلیغات اینترنتی، روشهای اندازه‌گیری و ردیابی تبلیغات اینترنتی، مدل 5M در تبلیغات اینترنتی، آشنایی با جشنواره‌های معتبر بین‌المللی تبلیغات اینترنتی و مروری بر وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران از جمله سرفصلهای این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند. در پایان دوره به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

اولین دوره آموزش تتبليغات اينترنتي در تابستان سال جاری برگزار شد. سازمان مدیریت صنعتی



هدف دوره: آشنایی با مفاهیم و کاربردهای تبلیغات اینترنتی


محتوای دوره :

· تعریف تبلیغات اینترنتی و تاریخچه پیدایش آن

· تعریف مدل تجاری Business Model)) و معرفی انواع مدلهای تجاری تبلیغات اینترنتی

· منابع درآمدی سایتهای اینترنتی

· انواع تبلیغات اینترنتی

· مزیتها و محدودیتهای هر یک از انواع تبلیغات اینترنتی

· استانداردها و اندازه‌های انواع تبلیغات اینترنتی

· نحوه انتخاب پیام تبلیغاتی در رسانه اینترنت

· روشهای پرداخت در تبلیغات اینترنتی

· روشهای اندازه‌گیری و ردیابی تبلیغات اینترنتی

· بازیگران صنعت تبلیغات اینترنتی

· فرایند تبلیغ در اینترنت برای تبلیغ دهندگان، ناشران و شرکتهای تبلیغاتی

· مدل 5M در تبلیغات اینترنتی

· آشنایی با جشنواره‌های معتبر بین‌المللی تبلیغات اینترنتی

· مروری بر وضعیت تبليغات اينترنتي در ايران



مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه)


تاریخ شروع دوره: پنجم اسفندماه 1385


روز و ساعت برگزاری دوره: روزهای شنبه از ساعت 14 الی 18


مخاطبان دوره:

· مدیران و کارشناسان بازاريابي و تبليغات

· مدیران و کارشناسان بازرگانی سایتهای اینترنتی

· علاقمندان به حوزه بازاریابی و تبلیغات


شرایط شرکت کنندگان:

· آشنایی و دسترسی به اینترنت