Mass Communication

Thursday, May 26, 2005

تبليغ كنندگان در بازارهاى كامپيوترى

ايلنا: شبكه جديدى از آژانس هاى رسانه اى توليدكنندگان بازى هاى كامپيوترى و شركت هاى تبليغاتى به دنبال راهكارهايى براى آسان سازى قرار دادن تبليغات واقعى در بازى هاى رايانه اى و ويدئويى و رديابى تاثيرات آنها هستند. گروه جديد IGA Wordwide متخصصان تبليغات را گرد هم آورده است و از فناورى خود براى تضمين تاثير بهتر تبليغاتى كه در بازى ها ظاهر مى شوند، بهره مى گيرند. فناورى جديد اين گروه به تبليغ كنندگان اجازه مى دهد به صورت اتوماتيك فعاليت هاى تبليغاتى خود در بازى هاى كامپيوترى را به روز و كنترل كنند. تبليغات در بازى هاى كامپيوترى يكى از راه هايى محسوب مى شود كه تبليغ كنندگان مى توانند از طريق آن به مخاطبان اصلى خود كه افراد بين ۱۸ تا ۳۴ سال هستند، دسترسى داشته باشند.